ProLogistic | Distribution company headquartered in Chisinau, Moldova

About company

Prologistic-Com was established in 2013 at Chisinau, as the official distributor of local manufacturers. Today, the company Prologistic has 95% geographical coverage of the territory of the Republic of Moldova, having in its portfolio over 4000 physical points of sale.

MERCENDISER

Promoting, supporting the commercial activity of your goods in the points of sale.

DISTRIBUTION

Transportation of products to final consumers across the country.

STORAGE

Ensuring the safety of goods from external risks.

Why choose us...

Why us?

Prologistic has 3 warehousing and distribution subsidiaries strategically positioned in the North, Center, and South, for increased efficiency in transporting goods to our customers.

Our team consists of 23 sales agents who serve customers weekly.

The Prologistic company has 50 own cars in the car park, which deliver goods to customers the day after placing the order.

Prologistic has over 4,000 physical points of delivery of goods, including gas stations, kiosks, wholesale bases and network retail stores.

Our partners

We are proud of our partners

because we're with them

7stick logo avante logo olioterra logo vento logo lukoil logo akm logo bemol logo tirex petrol logo moldcell logo orange logo international tobacco logo moldpresa logo business market logo farmacia elody logo

careers

La PROLOGISTIC suntem o echipă tînără, dinamică, ambițioasă și creativă.

 

Merchandiser

Căutăm colegi noi, care vor efectua mercantizarea produselor și instruirea angajaților în punctele de prezență (stații peco, rețele de supermarketuri) în or. Chișinău, suburbii și orașele din zona Centru a RM. Job-ul este full-time, permanent, angajare oficială cu contract de muncă și pachet social deplin.

Ce îți oferim:

  • cultură organizațională axată pe oameni
  • libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
  • colegi prietenoși și mediu de lucru pozitiv
  • training-uri de dezvoltare profesională din contul companiei
  • oportunități de avansare în carieră
  • salariu competitiv și pachet atractiv de beneficii
  • angajare oficială cu contract de muncă și pachet social deplin
  • program de muncă deplin
  • achitarea integrală a cheltuielilor de transport (contract de locațiune și combustibil asigurat în cazul deplasării cu autoturismul propriu sau buget pentru deplasarea cu transportul public / privat)

Ce vei face:

  • verifica aranjarea produselor pe raft în scopul eficientizării procesului de comercializare
  • verifica termenele de valabilitate a produselor
  • asigura un stoc optim de marfă
  • instrui angajații în punctele de prezență

Ce căutăm:

  • studii superioare finalizate sau în curs (frecvență redusă)
  • experiență într-un post similar – constituie avantaj
  • abilități de comunicare în limbile română şi rusă
  • atenție la detalii
  • dorință și capacitate de a învăța
  • disponibilitate pentru munca de teren
  • experiență de conducere a autoturismului, permis de conducere (cat. B) valabil și autoturism propriu sau disponibilitatea deplasării cu transport public (în ambele cazuri costurile sunt acoperite de către companie)

EXPEDIAZĂ

Operator cercetare piață

(oportunitate pentru studenți)

Căutăm colegi noi, care vor participa la studii de piață în or. Chișinău. Job-ul este o oportunitate excepțională pentru studenți, este part-time cu grafic flexibil, iar pe perioada vacanței de vară poți lucra full-time.

Ce îți oferim:

  • oportunitate de a lucra în timp ce îți faci studiile
  • cultură organizațională axată pe oameni
  • libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
  • colegi prietenoși și mediu de lucru pozitiv
  • training-uri de dezvoltare profesională din contul companiei
  • oportunități de avansare în carieră
  • salariu competitiv și pachet atractiv de beneficii
  • angajare oficială cu contract de muncă și pachet social deplin
  • program de muncă part-time (2-3 ore pe zi) cu grafic de lucru flexibil

Ce vei face:

  • vei comunica cu clienții în incinta punctelor de prezență (stații Peco, magazine) în or. Chișinău
  • vei identifica și înregistra preferințele clienților vis-a-vis de produsele din segmentul de piață a companiei

Ce căutăm:

  • abilități de comunicare în limbile română şi rusă
  • inițiativă în stabilirea contactului cu clienții
  • abilități de învățare și lucru cu informația
  • abordare pozitivă și dinamică

EXPEDIAZĂ

Operator cercetare piață

(angajare oficială permanentă)

Căutăm colegi noi, care vor participa la studii de piață în or. Chișinău. Job-ul este full-time, permanent, angajare oficială cu contract de muncă și pachet social deplin.

Ce îți oferim:

  • oportunitate de a lucra în timp ce îți faci studiile
  • cultură organizațională axată pe oameni
  • libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
  • colegi prietenoși și mediu de lucru pozitiv
  • training-uri de dezvoltare profesională din contul companiei
  • oportunități de avansare în carieră
  • salariu competitiv și pachet atractiv de beneficii
  • angajare oficială cu contract de muncă și pachet social deplin
  • program de muncă deplin
  • contract de locațiune pentru deplasarea cu autoturismul propriu și combustibil asigurat

 Ce vei face:

  • vei comunica cu clienții în incinta punctelor de prezență (stații Peco, magazine) în or. Chișinău
  • vei identifica și înregistra preferințele clienților vis-a-vis de produsele din segmentul de piață a companiei

 Ce căutăm:

  • abilități de comunicare în limbile română şi rusă
  • inițiativă în stabilirea contactului cu clienții
  • abilități de învățare și lucru cu informația
  • abordare pozitivă și dinamică
  • experiență de conducere a autoturismului, permis de conducere (cat. B) valabil și autoturism propriu 

EXPEDIAZĂ

B2B sales manager

(soluții customizate de IT)

Căutăm un coleg nou, care va spori vânzările de soluții customizate de IT, va dezvolta relațiile cu clienții noștri, oferindu-le cele mai bune soluții. Job-ul este full-time și implică deplasări periodice.

Ce îți oferim:

  • cultură organizațională axată pe oameni
  • libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
  • colegi prietenoși și mediu de lucru pozitiv
  • training-uri de dezvoltare profesională din contul companiei
  • oportunități de avansare în carieră
  • salariu competitiv și pachet atractiv de beneficii
  • angajare oficială cu contract de muncă și pachet social deplin
  • contract de locațiune pentru deplasarea cu autoturismul propriu și combustibil asigurat

 Ce vei face:

  • vei asigura îndeplinirea planului de vânzări de soluții customizate de IT
  • vei menține și dezvolta relații bune de cooperare cu clienții companiei
  • vei analiza piața și identifica clienți noi potențiali
  • vei identifica necesitățile curente și de viitor a clienților existenți și potențiali
  • vei crea și prezenta oferte clienților noi potențiali
  • vei pregăti documentația comercială, contracte și business case-uri
  • vei monitoriza satisfacția clienților și vei acționa în direcția creșterii acesteia

 Ce căutăm:

  • experiență într-un post similar de minim 2 ani
  • abilități de comunicare, prezentare, negociere și convingere în limbile română şi rusă (engleza – avantaj)
  • nivel înalt de autoorganizare eficientă
  • abilități de lucru în echipă, relaționare și colaborare
  • inițiativă și orientare spre succes
  • abilități de analiză, previziune, planificare și organizare
  • abilități de învățare și lucru cu informația
  • flexibilitate și adaptabilitate la schimbări
  • abordare pozitivă și inteligență emoțională
  • experiență de conducere a autoturismului și permis de conducere (cat. B) valabil

 

B2B sales manager

(servicii de marketing)

Căutăm un coleg nou, care va spori vânzările de servicii de marketing, va dezvolta relațiile cu clienții noștri, oferindu-le cele mai bune soluții. Job-ul este full-time și implică deplasări periodice.

Ce îți oferim:

  • cultură organizațională axată pe oameni
  • libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
  • colegi prietenoși și mediu de lucru pozitiv
  • training-uri de dezvoltare profesională din contul companiei
  • oportunități de avansare în carieră
  • salariu competitiv și pachet atractiv de beneficii
  • angajare oficială cu contract de muncă și pachet social deplin
  • contract de locațiune pentru deplasarea cu autoturismul propriu și combustibil asigurat

 Ce vei face:

  • vei asigura îndeplinirea planului de vânzări de servicii de marketing
  • vei menține și dezvolta relații bune de cooperare cu clienții companiei
  • vei analiza piața și identifica clienți noi potențiali
  • vei identifica necesitățile curente și de viitor a clienților existenți și potențiali
  • vei crea și prezenta oferte clienților noi potențiali
  • vei pregăti documentația comercială, contracte și business case-uri
  • vei monitoriza satisfacția clienților și vei acționa în direcția creșterii acesteia

 Ce căutăm:

  • experiență într-un post similar de minim 2 ani
  • abilități de comunicare, prezentare, negociere și convingere în limbile română şi rusă (engleza – avantaj)
  • nivel înalt de autoorganizare eficientă
  • abilități de lucru în echipă, relaționare și colaborare
  • inițiativă și orientare spre succes
  • abilități de analiză, previziune, planificare și organizare
  • abilități de învățare și lucru cu informația
  • flexibilitate și adaptabilitate la schimbări
  • abordare pozitivă și inteligență emoțională
  • experiență de conducere a autoturismului și permis de conducere (cat. B) valabil

 

Cei mai buni lucrează la noi! Vino și tu!

Te așteptăm cu drag în echipa noastră!

Așteptăm CV-ul DVS, cu menționarea poziției pentru care candidați la adresa electronică:
hr@prologistic-com.md

Become
our partner

Contact

pin_drop

Find us at the office

Str. Valea Crucii 26,
MD-2072, Chișinău
Moldova

phone

Call

Central office
+373 (22) 00-93-00
Monday - Friday, 9:00-18:00

Contact us

Promotion agents

The main responsibilities:
-
 presentations of the company's products to the clients and potential clients.

Requirements:
- fluently speaks in russian and romanian languages;
- ability in communication skills: establishing contact with potential customers, presentation skills;

- possession of a driver license category B ( your own car is an advantage )
- personal qualities: initiative, dynamism, team spirit.

We are waiting for your resume,
with mention of the position for which you are applying to the e-mail:
hr@prologistic-com.md